موافقت مجلس شورای اسلامی با ۳ ساله شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
سرخط خبرها

تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا + ویدئو و تصاویر

  • کد خبر: ۷۸۵۹۲
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا + ویدئو و تصاویر
رئیس جمهوری و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز (پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰) با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات وزیران با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

در این مراسم که حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و یادگار امام را گرامی داشتند.

 

رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت همچنین با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

 

میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی ها و پاکی هاست

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح پنج شنبه طی سخنانی در آیین تجدید میثاق دولت سیزدهم با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام پایبند اندیشه های امام باشیم، اظهار داشت: نگاه امام به مردم نگاهِ تشریفاتی و نگاهِ سیاسی که سیاستمداران به صورت متداول در عالم مطرح می‌کنند نبود و اگر می‌فرمود میزان رای ملت است این را باور داشت.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه میثاق با امام راحل میثاق با همه خوبی ها و پاکی هاست،گفت: در منظومه اندیشه امام، خدمت به مردم جایگاه ویژه و معنای خاصی دارد و امام حقیقتا مردم را باور داشت.

 

ویدئو | رئیس جمهور: باید در عمل پایبند اندیشه‌های امام باشیم

 

پخش زنده مراسم تجدید بیعت رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی همزمان با هفته دولت در حرم مطهر امام راحل هم اکنون از شبکه خبر و لینک مستقیم: president.ir/live

 

منبع: پاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->